21 augusti 2007

17.51
Maria ringde nyss & var nästan lite orolig. Var en tjej idag som blev mosad inne i stan av en lastbil.. Hoppas fan inte att man känner henne eller nåt, uuh.. :( men fyfan va jobbigt för dem som gör det. vet inte alls hur gammal hon var & så men de kommer väl på nyheterna sen..

18.51
Det var en kvinna i 50 årsåldern. Mamma ringde till Gunsan direkt, men hon hade klarat sig. Hon hade cyklat förbi & där var mycket folk som var upprörda, det enda jag vet.

21.02
Fan va tiden går fort. & det enda jag gjort sen sist är att jag va & handlade (?) Det var nästan två timmar sen.. men men! Imorgon kommer nog flyta bort ganska fort den med. Skola 09.10-16.10. Stan efter det & lämna in anställningsavtal som jag faktiskt inte hunnit göra ännu, attans! =P Gymmet på kvällen, & sen är även den dagen slut :) , men det är bara bra. Ju snabbare det blir helg, desto bättre. Ska mysa/partaja med Ninni är det tänkt =D Vi måste faktiskt skälla på er lite, ingen som har nån fest ju. IH! , min klass försöker få mig till & ha fest nu när jag fyller år men alla vet ju hur det gick förra gången.. *tralala* visst det är inte samma klass nu, men ändå. Alla blir ändå samma person med sprit i kroppen.

Inga kommentarer: