16 augusti 2007

Läggdags nu snart. Har precis tittat på Se upp för dårarna, den va faktiskt ganska rolig :) Resten av kvällen har varit någorlunda lugnt, bara slappat! & nu ska jag försöka tvinga mamma till & bädda sängen åt mig för att jag verkligen inte pallar. För sen jag kom hem från göteborg i förrgår så har jag gjort massa konstiga grejer när jag sover.. Jag är egentligen den personen som ligger någorlunda still, kanske rör på mig lite sådär men inte så att jag stökar till i sängen, men för att komma till saken så har numera lakanet från själva madrassen börjat flytta på sig, man kan tro att nån har hoppat i min säng. & sen så brukar mitt söta lilla huvud vila på 3 kuddar när jag går & lägger mig, men när jag vaknar nu så ligger en av kuddarna mellan knäna, en på golvet & förhoppningsvis så ligger en kvar under huvudet. Så gjorde jag inte alls förut.. Men jag tror det kan vara så att medans jag rör mig i sängen nu så är det för att leta efter någon att hålla om, som i göteborg. Där höll jag om honom i stortsett hela tiden, lite granna iaf. Men det kommer jag nog bli botad om på lördag, om jag kommer kunna sova. Nöjer mig med att bara ligga & titta oxå.. tss! :) godnatt.

Inga kommentarer: