16 augusti 2007

I survived my first day at school. Brukar ha väldigt lätt för nya människor så att börja prata med första bästa va inga problem. Satt med Elin, Oskar & Nicklas i matsalen. I even remember their name ^^ , resten av klassen får jag ta som det kommer. De var kanske inte riktigt "min stil" men det är de som gör det så spännande oxå ju. Ska vara i skolan vid 08.10 imorgon fick jag reda på nu iaf, slutar la vid 13-tiden nångång. Skulle dragit ut på fredagkväll men inte kul att vara bakis på lördag. Iförsig så behöver man inte dricka för att ha kul, så vi får se. Ska till Liseberg med morsans jobb iaf. & efter det ska jag få träffa min baby, förhoppningsvis. Can´t wait! Sova där med, tills på söndag iaf. Hihi!

I tried to be chill but you're so hot that I melted!

2 kommentarer:

Anonym sa...

sova sked is the shit! :) Jo jag har kvar det jobbet men jag ska söka jobb som styrketräningsinstruktör samt spinningsinstruktör :D Så håll tummarna för mig! dock är det på två olika gym...hmm!

Anonym sa...

Mh, it really is! ^^ , aha okej. Haha, då får jag en ännu bättre anledning till & gymma då ^^