03 augusti 2007

hold still.

Nu är jag hemma. Har varit jätteskönt.. Har sluppit & tänka på allting , nu är det dock tillbaka igen. Ännu mer orolig för farfar.. Don´t go away.. Det är såå mycket som jag inte hunnit säga till dig ännu, så snälla.. Hold still. <3

paus.

En positiv sak är att jag fått klartecken från pappa att jag får resa iväg "själv" nu. Alla vi barn får ca 6000 kr för & resa iväg nånstans så nu är det snart dax tror jag :) , ska bara hitta nån vettig person att resa med först. Egentligen borde man resa med nåt syskon eller med någon man inte känner så jätteväl, för annars kommer man tröttna & bli sura på varandra jättelätt. Så vill du hänga på så säg bara till ;) .. (you know i want you), får se vart det bär av bara. Sunny beach kanske, eller typ skidsemester.. Tågluffa? Det verkar skitcoolt. Ajja, ska ringa hem till farmor nu. Puss!

Inga kommentarer: