29 juli 2007

Världens bästaste farfar

Jag önskar att fler människor skulle se MIN farfar spela fotboll i Hösäckarna varje lördag, jag önskar att fler skulle få höra min farfar säga: "jag är barnslig för att jag har så många barnbarn" , jag önskar att fler skulle få känna min farfars kramar, jag önskar att fler skulle få se farfar kamma de 15 hårstråna han har, jag önskar att fler skulle få se den kärleksfulla blick som farfar ger till farmor, jag önskar att fler skulle få se hur vacker min farfar är när han går med händerna bakom ryggen & kepsen på huvudet, jag önskar att att fler skulle se både oron & lyckan i hans ögon, jag önskar att fler skulle få se hur söt han är när han om & om igen berättar om vart han bodde när han var liten, & om hur hans långfinger blev så böjt. Jag önskar att fler skulle få se min farfar sitta & slurpa på sitt kaffe, jag önskar att fler skulle känna det som jag känner när jag är omkring farfar, jag önskar att fler skulle ha en Farfar som Jag!
Du är det bästa jag har.. Bli frisk, Farfar!

Inga kommentarer: