24 juli 2007

min bästaste är död.

Min bästaste vän har nog sett sina sista dagar, min lilla älskling, min ipod. Den har fått en liten spricka i sig, så den piper bara & vill aldrig börja lysa. Ska vara ett års garanti iof, köpte den i oktober så får kolla upp om det går att fixa, men det är ju en självrisk eftersom en spricka i skärmen inte kommer bara sådär. bajs! , ajja that´s life. Får sno tillbaka min mp3 från syrran när jag börjar sakna musiken för mycket. Tur att Camilla har mp3 med sig så att vi kan lyssna på tåget/bussen upp till hamburgsund imorgon, tar ca 4 ½ timme med byte. Ska upp till båten ett tag, kommer nog hem söndag eller måndag. Men tåget går 06.53, blir hämtade 06.35 så lika bra att jag drar mig till sängen nu så.. sussa så sött! (jag har mobilen med mig, brukar faktiskt vara skapligt med täckning på havet)

Dagens tips - till alla som är kära:
Vänta med & ge alldeles för mycket till personen du tycker om, (känslomässigt) iallafall tills du faktiskt vet att du kommer att få något tillbaka, annars blir du bara sårad.

g - ps. ring & väck mig... jag vill bara höra din röst lite till... ds.

Inga kommentarer: