08 juli 2007

Jag tror jag håller på & bli sjuk, alltså inte sjuk sjuk utan helt galet sjuk. Jag kan ju inte ens packa, det är fan en av mina största fobier. Jag har skrivit en lista, allt är struket & klart.. En del grejer ligger i vardagsrummet & en del i garderoben. Egentligen är det väl bara till att hämta in det på rummet, lägga det på sängen, checka av så att allting finns & lägga ner det i väskan? Eller?! , så borde det vara men jag vet inte varför jag kan inte kan. Är det för att jag inte kan vika en t-shirt eller nån annan tröja? Eller är det för att jag inte vet hur man får plats med det i min gigantiska väska? Eller är det bara så att jag är lat & tycker att mamma är bäst på det? - Mamma är faktiskt bäst, men hon slutar jobba kl.19 & efter det är hon säkert lika trött som jag & då kommer vi bara bli irriterade på varandra & småtimmarna kommer att komma smygandes & sen är hon runt midnatt & jag lägger mig stressgråten & trött men kan ändå inte sova... sen hinner klockan bli 04.30 innan jag somnat.. & då ska jag gå upp. ahh, hjälp mig någon.

Inga kommentarer: