06 juli 2007

helveteskapet är klart! =D

Äntligen har jag fått så många funktionärer som jag ville ha & schemat är äntligen färdigt! =D , fått jobba hårt med helveteskapet. Bara ingen funk skippar i att komma nu, visst vi skulle överleva men skulle vara fett jobbigt. - nu under dessa senaste dagarna har jag suttit här vid datorn & jobbat så mycket att jag har värk i hela kroppen så imorgon är det min datafria dag (nästan!) , får kolla den på morgonen, sen på kvällen. Vid 13-tiden imorgon ska jag, pappa & sofia på V75, som alltid. (Vinna stora pengar!) Släkten kunde tyvärr ej komma iår, är barndop samtidigt. Efter det ska vi möta Ingmarie & så ska vi åka ut till en stuga i Tylösand för att grilla lite etc. Mysigt! .. blir sängdags direkt efter det för på söndag är det packning som gäller. Mitt tåg går ju ändå kl 05.10 (!!!) på måndagmorgon så. Får njuta av min säng så länge jag kan. Ajja, ska nanna kudden nu. Puss&kram! <3

snart onsdag ..

1 kommentar:

malin sa...

Härligt! Hoppas bara inte att det regnar imorrn då.. skulle bli jobbigt för mig med eftersom vi ska bila upp till sthlm!
Vi ses på tisdag då, puss å kram! :D