20 december 2006

tok.

dum som man är så går man upp på tok förtidigt. kunde gått upp typ nu, men nix. gick upp för en timme sen. & jag kom inte på det förens nu. när jag stressat som fan ^^ menmen, det gör inget. Tv-klassen har julshow idag. ska bli grymt roligt! håller på i 45 min typ. sen får vi reda på vad vi fick på marknadskommunikation-provet. tror det gick bra :) sen antar jag att det bara blir lite mys på svenskan. & betygsnack på matten. får reda på vad jag fick på provet då. Hoppas, hoppas, hoppas på ett G, annars måste jag gå den kursen i tvåan mä. inte världens roligaste kanske. & efter det ska jag försöka locka med mig någon till stan att chacka julklappar. har maria, sofia & något litet till pappa kvar :) , bara 4 dagar kvar till julafton för helvete! ^^ Nu ska jag gå & borsta gaddarna. PussPuss!

Inga kommentarer: