19 december 2006

frost.

Igår kom frosten. som jag har längtat! , är kanske ett tecken på att snart kommer snön. om den inte hinner till jul så klarar jag mig. frosten ger en julkänsla i sig. det är djävulskt kallt ute. fast egentligen inte. såg att det var 6 grader ute, & att frosten var borta. det har regnat igen... hoppas det inte kommer tillbaka på ett bra tag. vill ha kyla, kyla, kyla!
imorgon är det skola. börjar 10.00, har slapplektion. genomgång av ett prov är det enda jag vet. sen är det rast till 13 gissar jag, & då är det svenska & matte.
sen blir det till att handla de sista julklapparna. äntligen! har inte blivit av förut. ska nog åka till farmor & farfar på kvällen oxå. lite julgodis m.m ... :) på torsdag börjar vi kl.9.. avslutning i bergman en timme. sen till klassrummet & julmysa lite tsm med F-klassen. jag ska ha med mej gräddkola :) ... sen går jag hem & då ska jag storstäda =O HJÄLP! hur ska det gå?! ^^ , får se om jag hinner plocka fram julsakerna den dagen. annars tar jag dem den 22:e :)
Nä, nu ska jag sjunga jullåtar. PussPuss! <3

Inga kommentarer: