26 januari 2012

Nu har vi varit i nya lägenheten med ett tiotal lådor och Mikael är nog påväg hem nu efter att ha lämnat ännu ett lass. Jag började må dåligt på väg hem, men tror det var för att jag gick upp såpass kvickt i morse och sprang i trappor i stort sett direkt, så det går nog över snart. Ska åka en vända till sen för och ta ner onödiga dörrar, hatthyllan som vi inte vill ha etc. Att fixa allt sånt redan nu är jätteskönt! Borde åka en vända till tippen med! Jag vet ju själv att jag skulle vilja åka till Ikea också, men det får nog vänta tills vardagsrummet är klart, haha. Kanske.. Får se, vill må lite bättre också. Ikväll ska nämligen jag och storasyster på 75min BOX, kommer nog bli apjobbigt men skitskoj så det ser jag framemot! Nu ska jag krypa ner här i soffan och vila en stund.

Inga kommentarer: