11 januari 2012

Det är full fart idag. Imorse var jag och Mikael och åkte skridskor, och oj vad det va länge sen.. Gick väl bra på slutet men efter 20 min hade vi så ont i fötterna att vi trodde vi skulle dö, hehe. Efter det drog vi hem och gjorde lunch, provade ett nytt recept på pannkakor som skulle va mycket nyttigare med mindre mjöl i och istället massa mixad frukt och frön, det blev grymt gott så det kommer lätt göras om! Behövde den energikicken för nu ska jag snart till badhuset med Stina, Max och Teo! Två små busungar, det kommer bli kul! Därefter ska vi köra iväg och hämta sänggaveln nedan som några skänkte bort mot avhämtning och eftersom k-rauta hyr ut släp gratis så va det bara till och tacka och ta emot. Har bara hittat en exakt kopia på denna och den fanns på Ellos innan för 4000 kr så då blir man extra nöjd! Jag kommer nog vilja lämna in den och få den vit men det får bli efter flytten. Självklart hade jag velat måla/spraya den själv men jag är inget vidare på sådant, hehe. Och ja, när allt det är gjort så är det dags för middag igen och sen tillbaka till rensandet. Ciao!


Inga kommentarer: