25 december 2011

Julafton var så lyckad. Dagen gick på tok för fort och min julkänsla infann sig inte riktigt men jag fick vara med familjen och då spelar väl egentligen inget annat så stor roll. + att det är ju julafton om bara ett år igen. Men ska man se till julklapparna iallafall så var jag toknöjd med dem då jag egentligen inte önskat mig något annat än pengar. Min nästa tatuering ser faktiskt ut att bli av nu, längtar redan! Nu ska jag ta och göra lite frukost till mig och min fina man sen blir det till och se om det finns någon bra film på tv, på juldagen brukar de bästa sändas. I eftermiddag/kväll ska vi hem till mormor och co. för den vanliga julmiddagen så det blir inget festande för min del även om 90% av Sveriges övriga ungdomar ska det. Nixnix, jag ska leta upp nåt finfint i garderoben och bara njuta av släkt och familj några dagar till. God jul!

Inga kommentarer: