10 oktober 2011

Förra inlägget handlade ju om Coldplay så då började jag titta igenom min senaste Coldplay-resa som var med Maria för två år sedan.. Och oj vad jag var i form då till skillnad från nu. Jag var verkligen inte smal på den tiden heller, hade komplex då med men nu när jag såg dessa så var första tanken: wow, vad smal jag var här egentligen, i jämförelse! 
Suck.... vill igen :(


Jag och Mange
Tänker bannemej inte visa några bilder på nu..
Ser storleksmässigt ut som en i mängden.
många, inklusive jag själv tror att detta är Maria. Men icke, it's me!
Åhh.. jag har ett ansikte!
Smala ben, tycker jag!
Här fick med rumpa faktiskt plats utan och klämmas ihjäl.

1 kommentar:

MARIA - mode, outfits & inspiration sa...

Coldplay är så bra!
sv: kul att höra, och vilket kul jobb, haha! :) kram!