04 oktober 2011

Det känns liiite bättre idag. Jag har beställt ett nytt kort med samma nummer, polisanmält det och satt in en annons i tidningen om hittelön som kommer in i Hallandsposten imorgon och så har spärrat själva telefonen helt och hållet så det enda idioten som tagit den kan göra nu är att ringa larmcentralen. Jag vill ha tillbaka min telefon!!! 
Jag vill försöka tänka: "Det finns inte mycket mellan födsel och död att bli upprörd över" för det stämmer verkligen men just idag går det inte så jag tänker ha en sån dag där jag bara tänker gräva ner mig totalt. När Willys öppnar vid 10-tiden så tänker jag återigen fråga efter min telefon, finns den inte där så tänker jag gå in och  köpa allting jag är sugen på just då, så är det bara! Sen ska jag ligga i soffan/sängen heeela dagen och titta på bra filmer! Ska försöka få tag på Schenker också då jag nån timme innan mobilen blev stulen fick ett sms där jag skulle hämta ut med pinkod etc.. Som tur är har inte tjuven hämtat ut det! Hej då.

Inga kommentarer: