19 oktober 2011

Det blev ingen bio idag, jobbet hörde av sig och frågade om jag kunde hoppa in 7-16 imorgon och det ville jag såklart! Det tråkigaste med mitt jobb är att det är 4,2 mil dit... Menmen! Gillar iallafall och bara vara hemma innan en dag på jobbet så har suttit i soffan någon timme nu och lär sitta här minst en till då jag följer Grey's Anatomy lite halvt.
Iallafall, doktornsfiskarna idag.. Visst va det lite spännande men verkligen inget märkvärdigt och jag har återigen fått klart för mig att jag inte gillar Möllans relax, varken miljön eller personalen. Fiskarna som ska äta döda hudceller kittlade ganska mycket under fötterna men trots att jag suttit där i över 30 minuter så kunde jag skrapa av hud ett bra tag efteråt. Fiskarna intresserade sig även mer för sin döda kamrat som personalen hade råkat missa än av våra fötter. Jaja! Nu ska jag borsta gaddarna. Ciao!

Inga kommentarer: