03 augusti 2011

Ursäkta att jag inte bloggat ordentligt på ett tag, har fullt upp med jobb, lägenhet, planering etc. Men jobbet är det bara åtta dagar kvar på, lägenheten börjar ta sin form bortsett från tv-rummet som ska målas om två veckor och planeringen inför de kommande veckorna börjar ta form. Såhär ser de ut, lite basic: Fram tills nästa fredag så är de nästan bara jobb som gäller och sen är jag ledig en vecka då jag tänkte gå och låna lite böcker som jag ska ha i skolan, läsa igenom dem lite osv. Sen blir det underbara Grekland v.34 och då ska lillasyster vara i vår lägenhet och passa Trasssel, hoppas också på att målaren kommer hit då. När vi kommit hem har jag några få dagar att förbereda mig för plugget och så "avslutar" vi den här sommaren med öppet hus hos oss för att "fira" vår förlovning, inflyttning och våra födelesedagar den 3:e och 5:e september.. På kvällen blir det kräftskiva här!

Nu ska jag sätta mig på balkongen med lite glass, ikväll blir det grillning!

Inga kommentarer: