16 augusti 2011

Godmorgon alla glada! Åh vilken bra dag detta är. Ska snart sleva i mig nåt till frukost innan jag tänkte dra in till stan för och handla de sista inför resan + växla pengar. Ska nog fråga lillsyrran om hon vill joina, hon ville hänga lite idag.. Senare i eftermiddag ska jag städa, är alltid skönt att ha det rent när man kommer hem från semestern + att Sofia ska bo här i en vecka med, passa Trassel och få va själv lite bara.. Och jag ska bara ligga på en strand i 40-gradig värme hela dagarna, ska bli sååå jäkla skönt! Direkt när jag kommer hem har jag ytterligare en helg ledigt då festen vi ska ha helgen därefter ska planeras, sen börjar skolan. Ser fram emot det jättemycket också, saknar skolan. 
Nu håller jag på att hungra ihjäl, so.. ta-ta!

1 kommentar:

Maria sis sa...

åhh vilket härligt blogginlägg! :) man blir glad av o läsa det! hoppas ni får en riktigt härlig o romantisk resa! Kram o puss sis