04 juli 2011

Jag belönade mig med en ny telefon i torsdags, jag hade jobbat halva min beräknade tid på jobbet då och jag behövde faktiskt en ny. Den är underbar! Bortsett från att de tar en halv evighet och skriva sms men jag kommer nog in i de snart. Jag ÄLSKAR appar har jag kommit på, åh vad det är underbart. Och så älskar jag kameran, ni får titta på bilderna nedan, kvalitén är hög för och vara en mobil. Jag ska äta vilken sekund som helst här så skriver bara lite kortfattat under bilderna så får ni veta vad jag gjort de två senaste dagarna.

My telephone, Sony Ericsson Neo
Vi tältade i värsta minitältet i Ullared, men de va mysigt
Vi bodde grannar med Kjell och Rose-Marie från "Ullared"
Spelade minigolf.
Besteg en backe från helvetet.
Utsikten var dock fin.
Som ett gekås borde se ut - TOMT!
Sen va vi hos pappa och Ingmarie, där va även världens gosigaste ungar.
Max och Teo.
Bus i sängen!
Jag och Teo myste hela eftermiddagen.
Sen åkte vi till världens bästa farfar.
Fina farmor var också med.
Mikael, Max, Ingmarie och Teo.

Inga kommentarer: