12 juni 2011

Oj, har visst missat att skriva här på ett tag. Har jobbat hela dagarna och under kvällarna har jag antingen njutit av de fina vädret, packat inför den kommande flytten eller bara myst med fina fästmannen. Det är vad jag har gjort nu under helgen iallafall. Men nu har jag lite tid över iallafall.. Idag har jag, DC, Mikael, Maria och Sofia cyklat till Simlångsdalen på vår tradionella tur, det första gången för Mikael och Sofia men de gick bra tycker jag.. Vi tog ett dopp i simlången och sen åt vi goda äggmackor och avslutade det hela med en glass innan vi trampade hemåt igen, totalt fyra timmar tog det. Jag passade på och plocka ett hav av vackra lupiner också, skulle kunna sitta och sitta på de i veckor, det är sååå fint. Får mig minst sagt att längta till midsommar ännu mer! Dels för alla ljuva klänningar, kransarna, sången, dansen och maten men självklart ledigheten också - så skönt att få va ledig ännu mer! Nu ska jag vila ögonen ytterligare en stund på blommorna medan jag gungar lite lätt i hängstolen på balkongen och ikväll blir det till att äta med systarna. Antingen på Timmerstugan nere på Östra stranden eller hemma hos Maria, de ville spela minigolf också men får se vad vi orkar med. Ciao!

Inga kommentarer: