02 juni 2011

Ja, jag får väl erkänna att jag är lite avundsjuk på alla som får långhelg nu, lite avundsjuk på alla småbarn som kan vara uppe sent just idag och på alla som kan sitta ute hela kvällen med en filt omkring sig och bara prata. Ja faktiskt! Men min lediga dag har varit bra, det har den men imorgon är det back to work igen.. Klämdagar är inte roliga. Visst, känslan av att det blir ledighet/helg kommer ju två gånger och det gillar jag, men annars.. mjae. Men är ju ledig på måndag som tur är, skönt det. Orkar inte skriva mer nu, batteriet dör snart här och jag orkar inte leta efter strömsladden så det får bli hej då här.. Ska titta färdigt på Facebook-filmen som jag somnade ifrån igår, allt pga att jag låg i sängen.. Soffan blev hämtad igår så jag, Mikael och Robin låg och trängdes här. Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är inte ensam! Jag jobbar fre, lör, sön! Men...mitt jobb är tokbra, så det är ändå en viss skillnad. Puss my <3