22 juni 2011

Idag fick jag släpa mig till vårdcentralen efter några timmar på jobbet då de svartnade framför ögonen och jag svettades som bara den utan att jag ansträngde mig ett dugg. Det visade sig att jag hade lite lätt feber men också lite för högt blodtryck, inget vidare alls.. Så jag gick hemåt, sov från och till i flera timmar men nu går det inte mer. Jag tror febern nästan har släppt iallafall, blodtrycket kan jag ju inte själv svara på men har tänkt och ta det extra superlugnt ikväll iallafall så får jag se hur allting känns imorgon. Är ju sista dagen på jobbet innan helgen eftersom man är ledig midsommar så hade ju varit bra om jag gick dit.. Ska ju även ut och äta på kvällen imorgon så vill ju gärna klara av jobbdagen, men det ska nog gå.. Ska upp och ta lite jordgubbar nu som jag ska ha när jag läser alla mina tidningar, igen.

Inga kommentarer: