16 maj 2011

Tänkte bara meddela att Thailand INTE är bokat ännu, som Maria kanske trodde. De pengarna kan jag inte ligga ute med riktigt ännu + att vi har tänkt vänta med att boka till augusti ungefär för och veta om jag får förlängt på Retlog och isåfall hur länge. Mikael jobbar ju bara till siste september där eftersom det är säsongsarbete. Så efter det ska tre veckor spenderades i en extrem hetta och underbar natur. ÅH!

Uppe tidigt idag med, oroar mig för Mikael som är på jobbet och mår kasst. Han har haft ont i ryggen nu i två-tre dagar och det sprider sig bara så jag tycker han ska komma hem om det gör för ont, men får se.. Jag har iallafall lite och stå i ändå. Ska iväg och skriva kontrakt om ett tag och sen blir det hemåt att rengöra soffan ordentligt då den kanske blir såld idag.. Och vid 14-tiden ungefär så ska jag till Busfabriken med Max, tror Marcus och Teo hänger på också. + att jag tänkte baka ikväll också, ha med mig nåt till sista dagen med lillkillen imorgon.
Frukost nu! Bye.

Inga kommentarer: