17 maj 2011

Då var det sista dagen med lillkillen idag då. Det va tråkigt och ledsamt men kommer ju självklart åka ut dit fler ggr, jag tänker ju inte jobba 24 timmat om dygnet nu direkt heller. Fick en bok av familjen där ute, kokboken från tv-programmet "Sveriges bästa mästerkock" så den blev jag superglad över, och så fick jag Njuta-häftet av grannen. TACK!

Imorgon börjar jag jobba på Retlog istället! Fick dock reda på att jag ej kommer jobba tvåskift, åtminstone inte än på en månad utan nu blir det måndag-fredag 7-16. Jag tycker nog det är bättre egentligen men visst blir det lite mindre betalt då jag inte får ihop nåt ob nu. Men äsch, vi klarar oss. Det var väl egentligen bara de jag skulle säga, ska springa ut i köket och se om M vill ha hjälp med maten, det blir tacos! ;)

1 kommentar:

Maria sis sa...

vilka fina presenter! :)
Lycka till på nya jobbet tomorrow! Puss