27 april 2011

Mycket bloggande idag men jag tar igen för alla dagar jag struntat i det. Håller på att fixa mat nu, lax med potatis och ärtor, mums! Hoppas att det ska göra att jag kommer vilja städa sen. Varför är det alltid tyngst att städa/tvätta de dagarna man bestämt sig för att göra det? Irriterande. Jag går runt här hemma och plockar med småsaker, med saker som inte syns men som måste göras men det ser inte Mikael och jag vill absolut inte att han ska komma hem efter jobbet och tro att jag inte gjort någonting. Jag gillar ju och ha rent omkring mig men ändå så tar jag inte tag i det ordentligt... BLÄ! Jaaaja, ska springa tillbaka till spisen nu där potatisen kokar över.

2 kommentarer:

Jossan sa...

Jag åt oxå lax o potatis! Mums! :) kände så som du känner innan. Det lägger sig för dig också! Haha! Kan säga att våra grabbar uppskattar allt vi gör! Oavsett om det inte syns :) Blogga ÄNNU mer!!!!!!

Maria sis sa...

Om du inte städat kan du ta det en annan dag! Det springer som bekant inte iväg! :) Puss puss sis, love you.

PS: Maila gärna över bilderna från Ostfabriken! Om du vill... :)