25 april 2011

Idag har jag inte varit riktigt så mycket i solen som jag kanske önskade men efter min ansiktsbehandling så började jag få ont i huvudet och må lite illa, det var säkert pga att Stina tryckte på lite olika ställen i ansiktet/huvudet som gjorde att spänningarna släppte. Så istället la jag mig och tittade på några Astrid Lindgren-filmer, det blev Madicken tidigare idag och nu är det Barnen i Bullerbyn i bakgrunden. I mellan dem så var jag faktiskt ute en sväng, jag och M åkte till Simlångsdalen, la oss på en filt och myste lite samt grillade korv, det är sådana små saker som behövs ibland för att man ska känna att livet är ganska underbart ändå. På vägen hem drömde jag mig bort i en massa hus som vi susade förbi... Åh! Nån dag ska jag få mitt drömhus, you we'll se! ;) Nu ska jag snart krypa ner, kanske läsa lite innan sömnen tar vid. Imorgon får jag träffa min lillkille igen, längtar! Hoppas regnet håller sig undan så vi kan busa ute hela dagen. Bye.

Inga kommentarer: