14 april 2011

Gekås-notan blev visst lite över planerat... Men Mikael hittade massa kläder så det var det värt, absolut. Jag fick med mig det jag hade tänkt mig och hade så supertrevligt så klagar inte alls. Det var perfekt väder för att vara där inne.. Påvägen hem regnade de dock och då började vindrutetorkarna strejka. De fungerade men inte i rätt lägen så Mikael körde iväg till Bendt nu och ska snacka med dem. De installerade ju in airbagen för några dagar sen och då måste de kommit åt något där eller så, för de har inte krånglat förut. Det är inget vi tänker betala för iallafall, får redan lägga ut extra på den..

Idag är det strålande väder och jag ska inom stan för ett snabbt möte men sen blir det dessvärre hem och stäääääda. Jag jobbar imorgon och på lördag får vi gäster under dagen så hinner bara idag, men får göra det kvickt så man hinner lapa lite i solen på balkongen eller ta en promenix. Det blir bra! Ciao.

Inga kommentarer: