06 mars 2011

Jag och mannen är just nu helt uppe i att hitta en ny bil och nu har vi hittat två stycken som vi kan tänka oss. Modellen är precis rätt men sen är det ju priset, milantalet och självklart färgen. Jag menar, ska man lägga ut så mycket pengar på en bil så ska det vara i en färg man tycker om. Denna i silver är väl bäst för oss egentligen och den är vääääldigt snygg. Den svarta är dock ännu vackrare, och billigare men med betydligt mer körda mil. Så vi får se vad vi kan pruta ner den första till. Det blir till och ta tag i imorgon! Även hittat två andra här i Halmstad som verkar bra men finns inga bilder på dem så ska kolla det imorgon också.




Tänkte fortsätta och visa några bilder...

Mikaels mamma kom hit så vi bakade eget bröd till frukost, mums!
Prinsesskronan jag köpte får pryda min sida av sängen ett tag.
Köpte en superfin vas på gekås.
ÄLSKAR färgen på dessa tulpaner, mina finaste någonsin.
Fina. Eller hur?
För några veckor sen var vi hemma hos Stina & Marcus, + Max & Theo
Sötnosen Max.
Min fina man och lilla Theo. Jag vill ha barn, hihi....
Robin, Sofia, Max och Mikael
Me and my man.
Det var väl det jag hade för stunden. Återkommer med mera.

2 kommentarer:

Maria sis sa...

LOOOOOVELY med bilder! :) Bilarna ser bra ut!

Unknown sa...

Är helt enig med Maria!!! <3