03 mars 2011

Igår blev det en liten kvällsvisit på Gekås för Mikael och mig, alltid skönast och gå där framåt stängning eftersom att där är så lite folk då. Jag köpte hem en drös med sköna, enkla leggins eftersom att mina jeans inte passar (!!) och lite konserver, köksgrejer, några fina grejer att ha på balkongen när det blir väder för det och en del andra smågrejer + en überfin vas som jag tänkte visa sen. Köpte även en bebissak..... Nej, jag är inte gravid och planerar inte att bli det i år heller men jag har alltid velat bli en ung mamma, så det tänker jag bli om allt går som det vill. Därför har jag plockat på mig några grejer.. Hittills har det blivit en sänghimmel, en snuttefilt och en prinsess/prinskrona att hänga på väggen, allt till en väldigt billig peng. Men nu får jag pausa lite, har somsagt inte ens slutat med p-piller ännu. Det är kanske lite galet att ha en "barnlåda" med grejer när man inte ens är gravid men jag ser det som något att längta efter, som ett av mina mål. Jag har en Thailand-burk också så why not.

Strax ska vi åka till mamma och Sofia och baka lite, tror det blir mys.

1 kommentar:

Maria sis sa...

guuuud va trevligt med inlägg! Det e precis såna här saker man vill läsa om! :) PUSS!