12 januari 2011

Här sitter jag och snörvlar, torrhostar och nyser konstant. Får se till att ta det riktigt lugnt nu, annars blir min förkylning kanske ännu värre och så vill jag inte ha det såhär fem dagar innan vår resa. Sambon gick precis iväg till Willys för och köpa mat till ikväll samt ingredienser till Semlor som vi ska bjuda på idag när pappa och Ingmarie kommer på besök för att få se lyan. Det är ändå lillördag + att jag är sjuk, då får man äta sånt!

Jag är fortfarande dålig på att blogga, vet inte varför. Ikväll tänkte jag iallafall lägga upp lite fler bilder från London eftersom att de ÄNTLIGEN har landat i mitt brevinkast, yihoo. Och efter vår semester lär det bli en hel drös med bilder därifrån eftersom vi också har ny kamera. Alltså - lite text, mycket bilder.
Nu ska jag krypa tillbaka till soffan, invänta mannen och sen fortsätta se på repriserna av Masterchef USA. Ikväll börjar förresten den svenska versionen, missa inte!

1 kommentar:

Maria sis sa...

KUL KUL KUUUUL med inlägg! Hoppas du blir bättre SNART, senast innan resan. Love sis