14 januari 2011

 Det är lika bra och slå på stort när jag ändå har bloggandet på G!




Vi har öppnat tusentals kartonger känns det som. Just dessa var till denna underbara saker under...

Vår älskade soffa. Tavlorna är dock ej där, vi bara provade oss fram.

Jag hade fina tjejer över på taco-kväll! <3
 
Jag åt årets första våfflor + jordgubbar! Mums.

Åt supergod mat hemma hos DC.

Fick inflyttningspresent av pappa och Ingmarie.

Fin tulpan-bukett av Sofia eftersom jag är sjuk.. naaaw!

Tulpaner och trä-hjärta, också av pappa och Ingmarie.

Här sitter jag och bloggar, med massa halstabletter!

Och slutligen, del av vårt sovrum.

Det var nog allt nu. Jag tänkte krypa ner framför nån film som Mikael tittar på. Ska surpla citron och honungsté med, är superbra för halsen. Godnatt!

Inga kommentarer: