01 november 2010

Tacokvällen igår var väldigt mysig, framförallt väldigt god. Det blev massor över så blir även lunchen för min del, mums. Vaknade nyligen efter att ha drömt extremt snurriga drömmar, inget läskigt som tur var men väldigt vimsigt. Ska ta tag i disken snart, för imorgon åker jag ju.. Lämnar Halmstad vid åtta-tiden imorgonbitti och just i detta nu (10.21) så är det 24 timmar och två minuter kvar tills mitt tåg är framme på Kastrup och jag får krama om min absolut bästaste kompis i hela världen, längtar mer eller mindre ihjäl mig just nu!

Idag ska jag även på ett av alla miljoner möten, dock bara mellan 13-14 så det lär gå rätt fort. Efter det ska jag träffa Maria, vi ska ut och gå en lååång runda i det just nu härliga novembervädret innan vi drar inåt, lagar lite mat och tänder en massa ljus. Blir ju mörkt väldigt tidigt nu med så.. Och efter det, hem och räkna ner timmarna.

Inga kommentarer: