10 november 2010

L O N D O N, del 2

Camilla har faktiskt några av de roligaste och bästa bilderna, jag har en hel del "ful-bilder" på oss, så som vi brukar se ut så ja, ni får nöja er med det sålänge men jag lovar och bombardera bloggen med bilder när bästisen tagit tummen ur och skickat ett usb-minne till mig (: Denna gången lyxar jag till det med lite bildtext också.

Bästis på vår båttur
Väääääääldigt mycket ost!
Say no more.
Klassisk bild, sånt man gör i London
Vet inte vad jag gör riktigt....
Här bodde Michael Jackson när han var i London för 7500 pund/natt, ca. 80000kr
Köpte finfina smycken. blivit rosett-tokig kanske... ?
Gillar snyggisen i bakgrunden.
Me and a shoe.
Fick nåt som såg ut som barnspyor, mhm....
Bästa vänner <3
Vi kan faktiskt va rätt fina med.








1 kommentar:

maria sis sa...

ja det kan ni! (refererar till bildtexten på sista bilden!)

Kram