22 november 2010

Jag har fått upp lite adventspynt, det är tvunget även om jag flyttar 15 december, det är alldeles för många dagar att vara utan min julstjärna. Har egentligen två men den ena får inte plats här just nu då jag har annat i fönstret så den stooora får komma upp i vårt finfina vardagsrum sen. Längtar! Just nu skulle jag dock bara vilja ha min man här eller några av mina vänner för att dricka julte och bara prata. På torsdag ska jag iallafall träffa en av vännerna, jag och Pitt ska göra lite julgodis hemma hos henne, det har blivit lite tradition nu sen vi började gymnasiet.

I helgen var jag och Mikael på Ikea i Kållered/Göteborg, vi beställde vår säng nu så den kommer enda in i sovrummet den 15:e, helt gratis! De hade ett erbjudande som vi nappade på så känns skönt. Även soffan får vi hem den dagen, den får vi dock hämta själva men får låna släp etc gratis. Troligen kommer jag få sova de två första nätterna i lägenheten själv då Mikael jobbar 10 mil härifrån året ut men första natten vi får där tillsammans kommer bli den bästa ever, sååå himla mysigt! Åh, jag är i extas nu verkligen.. Ska lugna mig med lite barnprogram (ja, faktiskt) och te. Ciao.

Inga kommentarer: