12 november 2010

Cinema.

M körde till jobbet nyligen, han stannade i sängen en timme extra idag vilket var väldigt mysigt. Jag ska åka hem om 40 minuter ungefär så det var ingen idé att jag somnade om. När jag är inne i Halmstad ska jag hem till mammi, förhoppningsvis äta lite frukost samt få lite mat som hon hade gjort. Efter det blir det hemåt för och plocka i ordning lite innan tjejen som ska ha min lägenhet kommer. Ska diskutera lite grejer och förhoppningsvis säger hon att hon kan ta lägenheten när som helst vilket gör att en flytt för min del blir aktuell i någon gång i december. *hoppas* Efter det ska jag på "möte" i 2,5 timme, men det är ett roligt sådant så kommer nog gå fort. Ikväll blir det troligtvis bio, var på det i London men det är såå mycket bättre hemma i fina Sverige! Ciao.

Inga kommentarer: