01 oktober 2010

mardrömmar.

Anser att jag varit vaken på tok för länge nu. Grät när jag vaknade... Mardrömmarna kom tillbaka efter att ha varit borta ca. två veckor nu, tror det beror på att jag sovit själv nu tre nätter vilket jag inte gjort senaste tiden. Men ikväll blir det äntligen ändring på det, får sova med min M och det får jag göra heeela helgen. Skulle egentligen varit på fest/middag ikväll men Maria har gått och blivit jättesjuk den stackaren så jag struntar också i det. Får ta det en annan gång!

Nu ska jag snart ta och slänga på mig lite kläder och småpacka lite innan jag drar till jobbet. Läste i lillasysters blogg att hon skulle till Skopunkten idag och köpa skor, sms:ade dock henne och frågade ifall hon inte kunde dra dit imorgon istället när jag inte jobbar för det är ändå min första dag där så ja, det känns konstigt iallafall.
Får ta och sörpla i mig lite te nu med, är också förkyld och nyser konstant. Blä!

Inga kommentarer: