11 oktober 2010

Jag är relativt nyvaken. Var uppe vid strax efter 6-tiden när M gått till jobbet, kunde inte somna om så gjorde varm oboy och tittade lite på Ensam hemma 2, blev riktigt trött efter en timme så då kröp jag tillbaka till sängen och lyckades sova till nu. Ska strax göra en blandning mellan frukost/lunch tror jag innan jag drar ut på promenad, dock är det dimmigt som satan ute men jag tycker bara det är mysigt. M är nog inte hemma förrän vid 17-tiden så jag får se vad jag hittar på mer.

Igår var vi hemma hos M's bror och hans sambo, som jag även red tillsammans med för en herrans massa år sedan samt att vi gick i pararellklass. De bor i alla fall inne i Halmstad och eftersom jag ändå behövde hämta lite grejer så passade ju det bra. Vi fikade, spelade lite xbox samt lite kort innan jag och mannen drog oss hemåt och lagade lite mat. Blev läggdags tidigt då det var hans första jobbdag på nya jobbet, hoppas det går bra för honom nu men det tror jag nog. Hungrig nu, ciao!

1 kommentar:

Maria sis sa...

hej sis! Ser riktigt snyggt ut så dina grejer du tar för dig idag blir nog minst lika fina. :)
Jag stannar här uppe idag med by the way. Åker hem tomorrow. Det skulle du med eller hur va det? Pussinuss