12 oktober 2010

Antingen så har finns de inga kastanjer eller rönnbär ännu, eller så finns de helt enkelt inte i Hylte för jag har varit ute och gått i en timme nu och hittade inget sånt, trist men jag blev rätt nöjd med mitt resultat ändå med lite olika löv, stenar, gräs och kvistar. Här är några bilder, de är dock ej så bra menmen, ni får ta det som det är (ja, de är snea, det är nåt konstigt program på denna datorn så kan inte vrida dem) Hoppas att M gillar det bara, han kanske tycker det blir för kvinnligt här hemma nu, men han får faktiskt vänja sig, hihi.
M och jag har en hemlighet som ingen annan vet, den första som kommer få veta det blir nog min BÄSTA KOMPIS när vi om exakt tre veckor sitter på planet till London!

2 kommentarer:

Unknown sa...

oh my GOD! Måste jag vänta till London!!!!!!!! I'm gonna die aav nyfikenhet!!!!!!!

maria sis sa...

JAG - din älskade storasyster - vill oxå veta! NU! :) Fint det blev btw! :) Hör av dig sen, jag har lite news about the car. puss