16 september 2010

Patrioten.

Har haft en väldigt trevlig och mysig heldag med Pitt aka. Caroline, hon åkte precis hem. Vid lunchtid möttes vi i stan och satte oss på Hello och lunchade/fikade tillsammans med Sanna och Alicia, skönt att samlas lite igen och skvallra lite extra om vad som kommer hända imorgon, det är något väääldigt speciellt men det är inget jag kommer ta upp här så ni får faktiskt vara nyfikna, hihi. Iallafall, efter det så gick vi på stan en sväng innan vi drog och handlade lite käk. Åkte hem till mig, läste lite skvallerblaskor, tittade på Idol och avslutade kvällen med en film. Nu sitter jag och tittar på Patrioten som visas på tv, en av världens bästa filmer utan tvekan sen är det läggdags - om jag kan sova vill säga, nervöööös för imorgon......

1 kommentar:

maria sis sa...

Ja det e KLART man blir nyfiken när du skriver så sis! :) Jag ska inte till Mattias ikväll utan han kommer hit, så kan kanske färga håret på dig sen då. Puss