11 september 2010

Många inlägg nu. London fick mig till att hitta suget igen, suget efter ett tjäna pengar för det kommer nog kunna gå en del där om jag känner mig själv. Bokade därför in mig på tre jobbdagar nästa vecka, jag bestämmer nämligen mina dagar själv men eftersom att jag ska på två möten onsdag och fredag så kunde jag ej jobba då. Även fått inlagt en del grejer på tradera nu som jag hoppas ska kunna dra in lite pengar. Jag har så det räcker och blir över men eftersom att mitt jobb bara är på tillsvidareanställning så är det lika bra och ta tillfället i akt. Längtar iallafall så sjukligt mycket tills vi åker, det är drygt sju veckor kvar och vi ska vara där i fyra nätter. Vi ska njuta av minsta lilla grej medan vi är där, även på resan då vi valde Paris som mellanlandning på väg dit och Amsterdam på väg hem! It's gonna be awesome!

Inga kommentarer: