15 september 2010

The Holiday

Efter mitt möte i förmiddags så bestämde jag mig för att dra hem till Sandra, hon är sjuk den stackarn så tyckte hon behövde lite sällskap. När vi var i Turkiet så åt vi kebab till lunch varje dag mer eller mindre, det var billigt och jävligt gott så jag uppfriskade de minnena idag genom att köpa med mig en varsin rulle till oss. Vi låg i soffan och tittade på The Holiday som för övrigt är en av världens mysigaste filmer. Vi avslutade det hela med lite glass, mums!

Nu ikväll blir det lugnt för min del, som oftast. Måste ta itu med disken iallafall, kanske städa med om jag inte gör det imorgon för då har jag ändå ingenting planerat vad jag vet. Blir väl till och sätta här i min myshörna och läsa lite, det är en väldigt skön, avslappnande och nyttig sysselsättning. Nä, nu får jag se till och aktivera mig - gäspar som bara den!

48 dagar till Loooondon.

Inga kommentarer: