14 september 2010

höggravid?

Det är grått, blåsigt och regnigt ute, alltså det perfekta vädret för mig och hoppa i mina nya stövlar och en stooor halsduk för att sedan ta mig till staden och ta en riktig lååångfika med min fina vän Åsa, det är skvaller på gång! Kan verkligen behöva det, dels för att jag har en del och berätta om samt för att jag behöver något annat att tänka på. Känner mig som rubriken avslöjar höggravid idag, har ont i rygg, mage och mår illa. Men oroa er inte!! Jag kan omöjligt vara det, jag är Inte det men det känns åtminstone så. Det dröjer några år innan jag kommer in i det stadiet. Nä nu blir det till att glida ner i källaren och leta upp min fina rosa halsduk. Ciao!

1 kommentar:

maria sis sa...

mys o få på halsduken nu! :) Passar ju en dag som denna! Weeej hela förra meningen, o denna som jag försöker (nej fuksade för skrev fel i "försöker") skriva nu skrev jag utan att titta på tangentbordet! Kram sis