19 september 2010

flyger.

Kalaset var mysigt, skönt att få va med småkusinerna ibland. Var där några timmar innan mamma och lillasyster var snälla och följde med mig hem en snabbis för att få ner lite i källaren, därefter åkte jag med hem till dem och mös lite framför tv:n tillsammans med mammas äppelpaj, mumsigt. Kom hem för nån timme sen och nu sitter jag och småföljer valvakan lite, trodde inte mig va så insatt egentligen men det är ju ändå framtiden det handlar om, jag är nöjd med mitt val och jag blir riktigt besviken om inte rödgröna segrar. Jag får se om jag är vaken enda tills det är slut, ska på möte imorgon 10-12 så får väl ändå försöka gå upp i tid, efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra, sa ju somsagt att jag borde städa lite men de lär inte ta mer än en timme max så ja, vi får se helt enkelt. Dagarna flyger mer eller mindre förbi numera. Lovisa är nog en aningen förälskad.....

2 kommentarer:

Unknown sa...

<3

Maria sis sa...

Härliga känsla!