17 september 2010

Lucky day?

Fick något uträttat idag iallafall, jag körde hem till farmor för lite lunch därefter brummade vi in till polisstationen och hämtade en klocka hon hade tappat sen körde vi vidare till Maxi där farmor skulle handla lite. Nu är jag hemma en liten snabbis, hade hoppats på att få post idag från Tele2 men nej, de är typ 4 dagar försenade nu vilket irriterar herrans mycket. Ska snart köra in till stan och köpa en fin rosa kofta som jag såg för längesedan men ej tagit tummen ur och köpa, tror jag ska ha den ikväll, hihi. Have a great night, I will, I hope..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lovisa,

Du får gärna kontakta mig på michaela.lindell@tele2.com med vad det är som inte kommit fram till dig så vi får kolla upp detta.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2.