31 augusti 2010

Att tvätta 12 maskiner igår tog minsann ut sin rätt, somnade strax innan ett igår tror jag och vaknade nu. Slängde precis i mig lite frukost, men jag måste se till och ha något annat än kalkon hemma, vill kunna variera min frukost lite mer. Försöker dricka två stora glas vatten, lite morötter och någon frukt varje morgon vilket är väldigt bra tror jag men att sen ha två likadana mackor, haha det rubbar min idé liksom, ilandsproblem!

Tänkte ringa mamma nu iallafall, fråga om hon vill gå på promenix i detta underbart fina väder. Eller eventuellt om hon ville gå och leta kantareller, Maria frågade mig det för någon dag sedan så kanske blir att vi gör de alla tre, Sofia går nog i skolan fortfarande.
Ska även dra till gymmet och skriva in mig där, får tre ggr gratis men sista datumet var idag så bäst att passa på. Inte för att det är så mycket men det är tre ggr fler än förut, har ju även ett träningskort från jobbet som ska fungera på friskis&svettis bl.a så tänkte kolla hur man gör med det. Nej, nu ska jag klä på mig och ringa runt lite. Ciao!

Inga kommentarer: