04 juli 2010

Jobbade över en timme igår vilket gav det dubbla på kontot, idag vill jag dock sluta efter fem timmars jobb. En timme extra är inte så mycket med tanke på att jag får ca. 210kr för den timmen men det gäller och ta vara på tiden när jag faktiskt har mindre än en månad kvar i "det fria", sen blir det ett jävla körande i 326 dagar.
Jobbar alltså 11-16 idag samt 11-18 imorgon för att sen få vara ledig en ynka dag, förhoppningsvis spendera den på stranden. Jobb onsdag, torsdag och på kvällen där kör vi upp till Bohuslän över helgen, ska bli så jäkla skönt så ni anar inte. Älskar och vara ute med båten, eller bara sitta i en hamn och mysa! Hade kunnat spendera en hel sommar där, någongång ska jag bannemej göra det också. Nu ska jag slänga på mig skorna och sitta i solen här nedanför innan jag stänger in mig på jobbet. Ciao!

1 kommentar:

maria sis sa...

Hola seniorita! Du e duktig som jobbar! Vi har det bra! :) Blir sugen på Hamburgsund oxå! Vilka kör upp?? :) Puss puss syrran