18 juli 2010

Frukosten igår blev mycket uppskattad. Hade med mig scones, sylt, smör, gurka, servetter, skedar, smörkniv, koppar, te, honung.. Yeah you name it! Visst hade dem haft de hemma med men det var all inclusive igår, vi stannade i sängen. Åsas mamma och Jerker tyckte också om dem och önskade att jag skulle komma dit med det idag också men nej, det orkar jag inte. Skulle istället dragit ut på promenad/jogging men när jag och Åsa fixade våra fötter igår så filade jag så kraftigt att hud lossnade på hälen, när jag sen skulle dra loss det så fick jag med "frisk" hud också så nu gör det förbenat ont och ta på sig skorna. Tänkte dammsuga här istället, ta en meter i taget ungefär för jag svettas ju ihjäl i den här hettan! Blir till och steka på ballen sen (balkongen).

Kvällen igår var väldigt mysig iallafall. Jag satt på balkongen med Åsa och åt en mumsig sallad med vitlöksbröd samt drack Martini. MUMS! Efter det cyklade vi somsagt ner till brottet, lyssnade på Ulf Lundell, drack vin och åt kladdkaka med grädde samt körsbär. Var nog liiite väl dragna påväg hem, hade helskoj på en lekplats påväg hem, åtminstone jag! Natten avrundades med avsnitt 13-24 av Mysteriet på Greveholm från 1996, klassiskt. Ciao.

Inga kommentarer: