14 juli 2010

En del personer kommer alltid vara små hur gamla och mogna de än är. Det är idag en månad kvar tills min lilla lillasyster fyller 18 år och just idag åker hon tåg till Umeå av alla ställen för att träffa en kille och stanna där i två hela veckor. MIN LILLA SOFIA!!! Höll på och dö när jag fick reda på det, och orolig har jag varit i hemlighet. Men hon kommer klara det, såklart. Bara hon ringer lite då och då eller skickar ett sms om hur underbart livet är, då är jag nöjd! Hon kommer hem tre dagar innan jag drar in i lumpen så det får bli kvalitetstid de sista dagarna men jag är ledig och det är marinfestivalen då med så de kommer gå fint. Måste även bestämma mig för vart i stan jag vill ut och äta min sista helg, hela familjen ska ut så det kommer bli mysigt. Jag gillar dock inte att det ska kosta för mycket för det är inte jag som betalar.. Jag nöjer mig egentligen med en glass på torget och lite sockervadd längs kajen. En helkväll med familjen helt enkelt, gärna hela dagen.

Inga kommentarer: