07 juli 2010

Ännu en dag avklarad på jobbet och imorgon ska jag spendera ytterligare sex timmar där innan jag möter upp min kusin. Efter att jag slutat idag så drog jag in till staden och lämnade en bok sen tog jag med Sofia till brottet, vi lekte massor vilket var väldigt roligt, det gör en så mycket tröttare på kvällen med vilket gör att jag förmodligen somnar fortare ikväll, har varit svårt de senaste dagarna. Efter badandet drog jag iallafall hem och tvättade, tittade fotboll, packade och gjorde scones - samtidigt! Ska snart borsta tänderna innan jag tittar på två avsnitt av sex and the city, ska diska i pauserna. Skönt och slippa det när man kommer hem.
Hoppas ni får en bra helg iallafall, jag kommer ha det underbart.

1 kommentar:

maria sis sa...

Duktig syster som gör sååå många saker samtidigt! Du kusinerna får bada lite extra för mig med. Hoppas det kommer ett vykort! ;) Puss