08 juni 2010

Ska snart åka hem till farmor och äta lunch, därefter ska vi tillsammans bussa till farfar så att hon lär sig åka den bussturen. Kommer åka förbi skolan många ggr idag vilket gör mig lite sentimental. Ikväll/inatt är det Camp Sture, vilket innebär att alla treor tältar på skolans fotbollsplan, äter, dricker, har tävlingar spelar musik och bara myser. Dock kommer polisen varje år så de är väntade även denna natten.

Jag har nog svårt att förstå att jag faktiskt tar STUDENTEN om otroliga tre dagar. Vid denna tiden på fredag kommer jag gråta av lycka för mina otroliga betyg och jag kommer vara mer än stolt över mig själv, jag kommer samtidigt gråta för att jag måste lämna min underbara klass och världens mest fantastiska lärare. Självklart håller man kontakten med dem man vill men skolan har alltid varit en plats att komma tillbaka till, ett ställe som jag allt som oftast längtat tillbaka till under helgerna de senaste tre åren. Vill ha minst tre veckor till, inte tre dagar! Men, jag ska göra fredagen den 11 juni 2010 till den absolut bästaste någonsin, men de absolut bästaste människorna runt omkring mig. Kommer dock sakna min älskade och vackraste vän Camilla där.

1 kommentar:

Unknown sa...

är där i hjärtat och själen <3